„Toyota“ atstovas

Rūšiuoti: Aukščiausiai įvertinti




Tokvila Žalgirio g. 122, 09300 Vilnius

Tokvila

1224 Apžvalgos
Žalgirio g. 122, 09300 Vilnius
  • Įėjimas
  • pritaikytas neįgaliesiems
  • Stovėjimo aikštelė
  • pritaikyta neįgaliesiems
  • Apsipirkimas parduotuvėje
  • Debeto kortelės
  • Kredito kortelės
  • NFC mobilieji mokėjimai
  • Alyvos keitimas
Solorina Tilžės g. 62, 91108 Klaipėda

Solorina

643 Apžvalgos
Tilžės g. 62, 91108 Klaipėda
UAB Solorina oficialus Toyota atstovas Lietuvoje. Įmonė prekiauja naujais Toyota automobiliais. Taip pat galima išsinuomoti automobilį bei įsigyti naudotą automobilį. Remontuojame visų markių automobilius. Atliekame techninį aptarnavimą, agregatų remontą, kėbulų remontą bei dažymą, SIKKENS dažų parinkimą, plauname automobilių išorę ir variklius, valome salonus.
  • Įėjimas
  • pritaikytas neįgaliesiems
  • Stovėjimo aikštelė
  • pritaikyta neįgaliesiems
  • Apsipirkimas parduotuvėje
  • Debeto kortelės
  • Kredito kortelės
  • NFC mobilieji mokėjimai
Sovli Pramonės g. 19A, 78136 Šiauliai

Sovli

367 Apžvalgos
Pramonės g. 19A, 78136 Šiauliai
sovli.lt Oficialus Toyota atstovas Lietuvoje. Toyota - always a better way., Šiauliai Toyota automobiliai nauji automobiliai naudoti automobiliai servisas automobiliu salonas Sovli
  • Įėjimas
  • pritaikytas neįgaliesiems
  • Stovėjimo aikštelė
  • pritaikyta neįgaliesiems
  • Apsipirkimas parduotuvėje
  • Debeto kortelės
  • Kredito kortelės
  • NFC mobilieji mokėjimai
  • Čekiai
Mototoja Ukmergės g. 425 12107, 12107 Vilnius

Mototoja

1018 Apžvalgos
Ukmergės g. 425 12107, 12107 Vilnius
Toyota ir Lexus naujų ir naudotų automobilių bei originalių detalių pardavimas, profesionalus automobilių remontas bei techninis aptarnavimas, automobilių nuoma.
  • Įėjimas
  • pritaikytas neįgaliesiems
  • Stovėjimo aikštelė
  • pritaikyta neįgaliesiems
  • Apsipirkimas parduotuvėje
  • Debeto kortelės
  • Kredito kortelės
  • NFC mobilieji mokėjimai

Rekomenduojamos apžvalgos





Linas Zasimavičius
12.02.2024
Mototoja
Pirmą kart teko susidurti su šiuo servisu, užregistravus gamyklinį Toyota broką. Komunikacija dėl rezervuoto laiko strigo - sutarėme vieną laiką, tada atsiuntė kitą. Prieš tai buvo minėta telefonu, kad dėl broko dega lemputė prietaisų skydelyje (Iš Toyota gautame laiške nurodoma, kad taip gali būti dėl gamyklinio broko). Nuvykus į servisą po 3 savaičių (artimiausias laikas), pasakė, kad negali ištaisyti broko, nes prietaisų skydelyje dega lemputė... C'mon pats tą telefonu sakiau, plius gautame Toyota rašte buvo nurodyta, kad taip gali būti. Patirtis tokia, kad sugaišta daug brangaus laiko, problema liko neišspręsta. Matyt, toks požiūris į klientus, kurie nemoka už automobilio taisymą, nepaisant, kad pat Toyota pripažino savo gamyklinį broką. Kitas automobilis nebus Toyota, nes nesinorėtų dar turėt reikalų su tokiu servisu"."
Daiva Kovzan
11.02.2024
Mototoja
Sugedus galinių stabždių suportams, tris savaites laukėme detalės pagal garantiją. Po to paaiškėjo, kad serviso vadybininkas tiesiog pamiršo užsakyti tą detalę ir išėjo atostogų. Dabar žada dar po mėnesio. Pakaitinio automobilio nesuteikia, nuomos išlaidų padengti nesutinka. Rezultate - didžiūlis nisivilymas Mototojos servisu ir sugadintos šeimos atostogos :(
Mantas Jankauskas
10.02.2024
Sovli
2021-08-20 mano žmona iš šio salono nusipirko naudotą 2016 metų TOYOTA YARIS HYBRID.Kadangi dirbu užsienyje dalyvauti pirkimo procese nebuvo galimybės, dėl to automobilį iš minėto salono perėmė žmonos tėvas. Pirkimo pardavimo sutartyje buvo nurodyta, kad ,, Remontuotos/ Dažytos detalės: tik priekinis bamperis. Bamperio grotelės pakeistos į kitas. Atliktas spalvos suvienodinimas’’.Pardavėjo pasiteiravus dėl eismo įvykio, šis nurodė, kad parduodamas automobilis yra pirktas iš Vokietijos, ir turėjo vieną nežymų eismo įvykį, kurio metu buvo apgadintas automobilio priekis. Visgi sekančiame pirkimo pardavimo sutarties punkte nurodyta ,,Eismo ar kiti įvykiai, kuriose transporto priemonė buvo apgadinta Pirkėjui žinomi/nežinomi” ir pažymėta jog pirkėjui ši informacija žinoma. Visgi jokie konkretus įvykiai, kuriose automobilis buvo apgadintas nenurodyti. Tuo metu šiuos aplinkybės nesukėlė pagrįstų abejonių, kadangi automobilis buvo perkamas iš oficialaus toyotos atstovo, kuriam turėtų būti taikomi aukštesni profesiniai automobilių perpardavimo standartai.Praėjus metams automobiliui buvo atlikta Toyota patikra, kurios metu buvo nustatyta, jog automobilyje neveikia priešrūkiniai žibintai. Kadangi automobilis prieš perkant turėjo ,,nežymų” eismo įvyki kurio metu buvo apgadintas automobilio priekis nekilo abejonių kodėl neveikia minėti žibintai. Visgi pabendravus su Toyota atstovais, šie nurodė, jog Toyota garantija šiam trūkumui negalioja, o UAB ,,SOVLI” atliktų remonto darbų broko garantija baigėsi prieš atliekant ,,Toyota” patikrą. kadangi patys iškarto nepastebėjome šio trūkumo ir šis trūkumas yra esminis norint praeiti privalomąją techninę apžiūrą, tiesiog savo lėšomis sutvarkėme minėtą trūkumą.2023 kovo mėnesį nusprendėme automobilį parduoti, kadangi atsirado poreikių didesniam automobiliui. Įkėlus minėtą automobilį į skelbimų portalą. Atsirado potencialių pirkėjų, visiems jiems buvo nurodyta informacija, kuri buvo nurodyta pirkimo pardavimo sutartyje bei pateikta UAB ,,SOVLI“ pardavėjo. Su vienu iš pirkėju buvo sutartas laikas automobilio apžiūrai, visgi minėtas pirkėjas paskambino ir nurodė, jog patikrinus mano pardavinėjamą automobilį viešoje informacijos sistemoje ,,Carvertical“ pastebėjo, jog minėtas automobilis Vokietijoje galimai turėjo 5 eismo įvykius, vieno iš įvykių žala minima nuo 5000-10000 tūkst. Euru. Dėl to minėtas asmuo atšaukė automobilio apžiūrą. Iš pradžių skeptiškai vertinau šią informaciją, bet kai tas pats įvyko su dar keliais potencialiais pirkėjais nusprendžiau nuvežti automobilį eksperto apžiūrai, kadangi pats neturiu pakankamai specifinių žinių apie automobilius bei paslėptus jų defektus. Ekspertas apžiūrėjęs automobilį nurodė, kad automobilyje buvo keisti abu priekiniai žibintai, priekinis bamperis, variklio gaubtas, tvarkytas arba keistas galinis bamperis, dažyti keli posparniai, galinės dureles, matomi dažymo darbų brokai. Dėl to buvo kreiptasi į UAB ,,SOVLI“ atstovą, iš kurio buvo pirktas automobilis. Jis nurodė, kad pirkimo pardavimo sutartyje nurodė, visus jam žinomus eismo įvykius, kadangi automobilis pirktas iš Vokietijos apie kitus galimus įvykius jis neva nieko nežino ir to patikrinti prieš perkant neturi galimybės. Paprašius pateikti pirkimo pardavimo sutartį, kurios pagrindu jis įsigijo minėtą automobilį, ir kurioje įstatymiškai turėtų būti nurodyti visi eismo įvykiai jis atsisakė ją pateikti, motyvuodamas privačių duomenų apsauga. Minėtas atstovas bendravo pašaipiai bei ironiškai, siūlė automobilį perpirkti už žymiai žemesnę nei rinkos kainą. Dėl laiko stokos nusprendėme toliau nesigilinti į šią situaciją bei automobilį parduoti pigiau nei rinkos kaina. Kadangi esu sąžiningas pardavėjas nurodžiau visus man žinomus trūkumus, dėl minėtos situacijos patyriau apie 2000 eurų nuostolį, su žmona sugaišome nemažai laiko ir sugadinome nemažai nervų.Dėl minėtų aplinkybių nerekomenduoju pirkti naudotų automobilių iš UAB ,,SOVLI“, o planuojantiems pirkti rekomenduoju nuodugniai patikrinti automobilio būklę, eismo įvykių istoriją.
Tomas Vileikis
10.02.2024
Solorina
Paskutinio apsilankymo metu nusivyliau. Dėl to pačio gedimo važiavau du kartus. Pirmą kartą atvažiavus paprasčiausia nutrynė klaidą ir pasakė būgtais gedimas buvo dėl kamštelio (add blue). Nors nesutikau, kad tai problema, bet nenorėjau veltis į didelius ginčus, sumokėjau už darbą ir išvažiavau. Po pusantros savaitės vėl tas pats gedimas (su add blue sistema) vėl registracija ir vėl kelionė į Klaipedą. Automobilį palikau 8:00 ryte, nors buvau užregistravęs 11:00, grįžau pasiimti 15:00, kai atėjau pasiimti, sakė už 20 min. grąžins, dėja pralaukiau dar pusantros valandos ir vistiek negrąžino. Pasakė, kad gedimas rimtesnis ir teks palikti automobilį. Paprašiau pakaitinio automobilio, jį suteikė, bet paklausęs ar už jį reiks mokėt, pasakė jei gedimas garantinis - ne, bet jei negarantinis - taip. Pažymėtina, kad automobilis turi garantija. Reziume: 1. paskutiniu metu jokio konkretumo. 2. nors automobilis garantinis, gedimas ne pašalintas ir dar sumokėti pinigai už darbą kurio iki galo ne atliko.
Dovydas Taujanskas
09.02.2024
Mototoja
Atvykome apžiūrėti Toyota RAV4, vadybininkas iš kart patikino, kad nuolaidos nesitikėtume, nes ir taip jau neva keliais tūkstančiais kaina sumažinta. Na mes per daug nesiderėjome, automobilis atrodė tikrai tvarkingas, bet gan nemažai turejo nubraižymų. Vadybininkas pasiūlė, kad galbūt pritaikytų 200 eurų nuolaidą jiems susitvarkyti, bet aš pasiūliau tiesiog, kad jie patys juos sutvarkytų ir kaina lieka ta pati. Praėjo pora savaičių, niekas nebeperskambino, o kaina pasirodo dar 1000 numažino. Jei ne toks pasyvumas iš jų pusės tai tikrai būtume pirkę, na o per tą laiką išsirinkome kitą automobilį iš Sostenos, kur bendravimas buvo daug konkretesnis.
Zana Surgutskaja
06.02.2024
Solorina
Esu labai patenkinta serviso paslaugomis: aptarnavimas buvo atliktas greitai ir kokybiškai, techninis konsultantas mandagus ir paslaugus, palaukimo zona puikiai aprūpinta. Mano asmeninis šios gamintojo atstovybės įvertinimas yra aukšesnis negu abiejų esančių Vilniuje.
Audra K.
06.02.2024
Tokvila
Viskas puiku, aptarnavimas geras, yra poilsio vietos, kavos aparatas, automobilį priima paskirti laiku.
Vytautas Cemerka
29.01.2024
Solorina
Labai geri pasiūlymai, visadai išsinamuojų automobilį iš čia.
Mindaugas Vaiciunas
23.01.2024
Tokvila
Per gerai gyvena vadybininkeliai siuo metu. Aptarnavimas - apgailetino lygio, poziuris i klienta - nenusakomai atsainus. Nerekomenduoju tureti reikalu su sia kontora - gal kai pinigeliais taip visi nesitaskys, ant zemes nusileisit?P.S. Uzreportino posta, kad nebutu matomas, ar taip jus dealinat? APGAILETINI.
Leonidas Kriucenkovas
22.01.2024
Solorina
Labai norėčiau padėkoti visam Solorina kolektyvui už malonų bei greitą aptarnavimą. Vairuoju automomilį Toyota Rav 4, kuris salone neseniai buvo nuodugniai apžiūrėtas. Labai dėkoju salone dirbančiam Rolandui Smulkiui, kuris mano norus supranta iš pusės žodžio, greitai bei operatyviai reaguoja į pageidavimus bei atlieka visus reikiamus veiksmus, kad automobilis puikiai riedėtų ne tik Klaipėdos, bet ir viso pasaulio gatvėmis. :)