Iškylavimo zona

Poilsiavietė Barbora

8 Apžvalgos
Alyvų g. 2, 67281 Didžiasalis
Poilsiaviete Barbora is on Facebook. Join Facebook to connect with Poilsiaviete Barbora and others you may know. Facebook gives people the power to share...
Pažaislio šilas Agurklių tak. 22, 52177 Kaunas

Pažaislio šilas

11 Apžvalgos
Agurklių tak. 22, 52177 Kaunas
  • Leidžiama ateiti su šunimis

Rekomenduojamos apžvalgos

Ramune v
Dviračių maršrutas 'Šilelio kaimas - Kulautuva'
Rami vieta, prie pušyno, dviračių takas.
loreta tamošiūnaite
Parnidžio kopos pažintinis takas
Daugiau nieko ir nera ka veikti Nidoje, isskyrus pasivaiksciot siuo taku. Iki skausmo vienodi vaizdai. Mariu pakrante tvarkinga, be siuksliu, keletas ledu kiosku pakeliui, kičines masinytes ant vandens, suruges mariu vanduo, suoleliai krantineje su vaizdu i marias... kormoranai, antys, kirai, varnos...Lietuva nepasizymi egzotiniais vaizdais. Salia pazintinio tako mateme kazkokia medziu saknu raizgalyne, atseit skulptura...menine verte panasi kaip Vilniaus vamzdzio" (pastaraji maciau tik nuotraukose
Brigita Ciesiūnaitė
Jurkiškio upelio pažintinis takas
Quite nice and sometimes challenging place to visit! The nature is truly beautiful, all kinds of wild flowers and creatures. We spotted some snakes and birds today! There's games and questions along the track in Lithuanian and English which is very thoughtful. Usually you can go in a circle but at the moment there's no bridge to cross to the other side, it needs fixing. However, you can have two walking tracks instead of one!
Gitana Balsė
Kaimo turizmo sodyba 'Vitrūna'
Aplinka gana graži, tuo pliusai ir baigiasi. Administracija visiškai neužtikrina saugumo savo teritorijoje, yra nekompetetinga ir nepasiruošusi spręsti kylančias problemas, pavojinga lankytis, ypač su mažamečiais vaikais. Vakare - naktį mūsų kompanijos vyrai, šalia apsistojusio, neblaivaus ir neadekvataus asmens buvo provokuojami visais įmanomais būdais eiti muštis, vadinami necenzūriniais žodžiais, nukreiptais net į 2-mečius vaikus, kurie, ačiū Dievui, miegojo. Paskambinus administracijai visų pirma gavome atsakymą skambinti policijai, bet dėkojame, kad vėliau patys sureagavo, atvyko į vietą ir įsitikino savo akimis kas čia vyksta, kartu laukė pareigūnų. Nors situaciją tikrai buvo galima išspręsti greičiau, rūpinantis ne tik mūsų saugumu, bet ir visų aplink besiilsinčių šeimų ramybe ir poilsiu, čia dar ne viskas.Administracija kaltinu MUS! Kodėl mes nėjome miegoti (neįsivaizduoju kaip tą daryti, kai yra grąsinama ateiti ir susidoroti net su vaikais), iškart prasidėjus koliojimui nekvietėme policijos, nors tai sveiku protu mąstant yra jų atsakomybė.Dar blogiau, ryte veinam mūsų kompanijos asmenų palikus atsiliepimą, pats administratorius, su kolega atėjo prie mūsų staliuko ir mums pusryčiaujant užsipuolė mus, kodėl mes paliekame tokius atsiliepimus. Esą dabar mes keliame konfliktą. Kaip?? Vietoje to, jog atsiprašytų už sugadintą poilsį, paklausė kodėl MES su mažais vaikais nesusikrovėme daiktų ir neišvykome naktį, jei čia taip jau blogai".Protu nesuvokiama.Dalies personalo kultūra yra ne ką geresnė
Neda Karaliute
Kaimo turizmo sodyba 'Vitrūna'
Mes atvykome velai, bet Vita ir Gytis, viska padejo ka reikejo, begalo malonus aptarnavimas-Aciu! Dusai, toletai viskas svaru, kempingaujant rasite viska ka reikia. Alus skanus ir saltas, vaizdai nuostabus!Taip nera pigu, bet niekas siais laikais nera pigu. Rekomenduojam!
Kristina Bilinskaitė
Šilėnų pažintinis takas
Nuostabi vieta pasivaikščioti, prablaškyti mintis, ar pabūti gamtoje, su šeima, draugais,, augintiniais ar tiesiog vienam. Netoliese Vilniaus labai nustebino atrastas parkas.
Daiva An
Varnikų pažintinis takas
Atvykus į vietą, ant lentos kabo informacija,kad takas tvarkomas nuo š.m. liepos iki 2024.06 tačiau takas neuždarytas galima visur praeiti , tik kai kurie takeliai mediniai išlūžę
Raimundas Vaisvilas
Lylavos pažintinis takas
Labai gražus takas, net gi žiemą
Andrius Paulauskas
19.02.2024
Šilėnų pažintinis takas
Takas nėra blogas, tačiau tikrai yra geresnių ir gražesnių takų. Geriausia tako dalis -- Rėvos piliakalnis.Takas ciklinis. Didžioji dalis tako yra vieškelis, kuriuo palyginus dažnai pravažiuoja automobiliai. Keliose vietose tenka praeti gyvenvietę. Tai šiek tiek ir sumekina tako patrauklumą, net ne visada aišku, kad einama taku.Takui skirtos kelios stovėjimo aikštelės. Viena dar nepasiekus Šilėnų, 1 km atstumu nuo tako pradžios, kita pačiuose Šilėnuose ir trečia prie Naujosios Rėvos piliakalnio.
Edita Lukošienė
19.02.2024
Bijotų-Širvinto miško pažintinis takas
Labai gražus takas.Puikūs vaizdai .Kupinas gamtos įvairovės.Tik trumpas