Arklių nuomos paslaugų teikėjas

Varėnės žirgai Beržų g 17, 65488 Senoji Varėna

40 Apžvalgos
Beržų g 17, 65488 Senoji Varėna
Varėnės žirgai, Varena 1, Alytaus Apskritis, Lithuania. 2,253 likes · 63 talking about this · 86 were here. • Laisvalaikis su žirgais Senojoje Varėnoje •...
  • Galima apsilankyti su vaikais
Laisvalaikio Žirgai Mėguvos g. 13, 14166 Zujūnai

98 Apžvalgos
Mėguvos g. 13, 14166 Zujūnai
Laisvalaikio žirgai yra įsikūrę Vilniaus priemiestyje, vos 10 km. nuo Vilniaus miesto centro. Yra patogus susisiekimas viešuoju transportu. Kviečiame vaikus ir suaugusius. Pažadame gerai praleistą laiką, bei neužmirštamus įspūdžius!
Margas ponis Kruojos 51. Dvariškių k, 83308

Margas ponis

92 Apžvalgos
Kruojos 51. Dvariškių k, 83308
Margas ponis, Dvariškiai, Šiaulių Apskritis, Lithuania. 4,568 likes · 83 talking about this · 668 were here. *Vaikų gimtadieniai*, *Fotosesijos*,...
Bistrampolis Manor Hotel Panevezio R., Kuciu Kaimas, 38240 Ramygala

Pranas Gataveckas
17.02.2024
Varėnės žirgai
Jaunas kolektyvas, kuris myli savo darbą ir žirgus. Tobulas laikas ieškantiems ramaus poilsio gamtoje.
alex gorelis
14.02.2024
Žirgynas IRKiniai
Warm and cosy
Dalius Treciokas
13.02.2024
Bistrampolis Manor Hotel
Kas norite papietauti, užsisakykite staliuką iš anksto, galite likti nepriimti. Nusiteikite laukti piko metu net valandą iki Jūsų gali niekas neprieiti. Vakarienė atpirko viską skanesnis triušio patiekalo nesu valgęs.
Viktorija Abromavičienė
10.02.2024
Margas ponis
Su visa klase šventėme 4 klasės išleistuves, labai patiko! Šaunuolės merginos vedusios mums edukacija! Labai patiko ! Rekomenduojame ☺️
kamilė rynkevičiūtė
09.02.2024
Varėnės žirgai
Very good and calm horses, beautiful trails. Definitely recommend
Agnė Jokubkienė
08.02.2024
Bistrampolis Manor Hotel
Jeigu galėtume duoti 0 tai drąsiai tai padarytume.Ilga istorija trumpai, savo vestuvėms iš vakaro turėjome užsiregistravę kambarį su nakvyne, vestuvių ryto pasiruošimui ir fotosesijai. Kainos buvo sutartos ir problemų neturėjo kilti. DĖJA.Po pasiruošimo ir besibaigiant fotosesijai kieme nemaloni moteris atėjo reikalaudama pinigų už fotosesiją kieme, mes bandėme paaiškinti kad jau prieš porą mėnesių viskas buvo suderinta su registratūros darbuotoja. Moteris primygtinai reikalavo 50€ už fotosesiją. Jaunasis neapsikentęs sumokėjo.Rekomenduoju nesilankyti tokio tipo vietose kur klientai nėra gerbiami. Mes Bistrampolį pasirinkome kaip vietą į kurią kas kart sugrįžus būtų linksma prisiminti vestuvių pasiruošimo rytą dėja bet po tokių siurprizų aplenksime šią vietą iš tolo.
Ringaile Kreivene
04.02.2024
Laisvalaikio Žirgai
Net juokas ima prisiminus. Jodinėjome su vyru prieš maždaug metus, likome labai nepatenkinti, bet tikrai nebūčiau rašiusi atsiliepimo, jei netyčia vėl nebūčiau pamačiusi pasiūlymo ROMANTIŠKAS pasijodinėjimas dviems. Būtent jį ir pirkome.. Nu siaubas kažkoks! Aš jau apie vietą (pusę laiko jojome asfaltuotomis gatvėmis tarp automobilių) ir paaugles mergaites, kurias sunku būtų pavadinti instruktorėmis (vos užsiropštė ant žirgo nuo pakylos) net neįsivažiuosiu.. Bet trumpai apie ROMANTIKA. Instruktorės ir mano vyro žirgai smagiai nurisnoja tolyn palikdami mane su mano pasirodo LĖTO TEMPO žirgu kažkur už gerų šimto metrų.. Visaip bandau raginti savo arkliuką, kuriam įdomu tik pakelės krūmų šakeles nuskabyti.. Bet nieko, pasivyt matau niekaip nepavyks, tad belieka tik kaklą ištempus stebėti kažkur tolumoj instruktorę, kad bent žinočiau į kurią man pusę dviese su savo arkliuku romantiškai kulniuoti.. Taip valanda ir praėjo. Romantiškai. Dviese. Aš ir mano lėto būdo arkliukas. Vėliau toji instruktorė pasakojo kad jos ir mano vyro žirgai įsimylėję vienas į kitą. Hmm.. Labai įdomu. Bet matyt aš pati kalta, blogai supratau pasiūlymo pavadinimą, o parašyta labai aiškiai: Romantiškas jodinėjimas DVIEMS :D
Vladas Zukauskas
27.01.2024
Laisvalaikio Žirgai
Labai patogi vieta atvykti iš miesto. Malonus kolektyvas, grazus ir mieli žirgai.Puiki vieta laivalaikiui.
Laurynas Šuliauskas
23.01.2024
Bistrampolis Manor Hotel
Nuostabus ir jaukus dvaras. Kambariai buvo geri, lovos patogios. Padavėjai ir kiti darbuotojai malonūs, paslaugūs bei linksmi. Matosi, kad gerai su jais elgiamasi todėl darbuotojai laimingi.Restorane maistas gaminamas skaniai. Iš penkių valgiusių neliko nei vieno nelaimingo. Tikrai dar sugrįšime tiek praleisti laiko, tiek paskanauti maistu.